Часті запитання (faq)

  • Торговий термінал видає повідомлення «Немає зв'язку». Що робити?

    Причин може бути декілька:

    • Швидше за все, у вашій локальній мережі заблокований порт 443. Необхідно у вашого системного адміністратора уточнити адресу проксі-сервера і порт для виходу в Інтернет. Цю інформацію ви також можете дізнатися в своєму інтернет-браузері, виконавши дії «Сервіс» / «Властивості оглядача» / «Підключення» / «Налаштування LAN ...», і переписати номер проксі-сервера і номер порту. Після чого в торговому терміналі необхідно натиснути «Сервіс» / «Налаштування» / поставити пташку «Дозволити проксі-сервер» / натиснути кнопку «Проксі» і прописати номер і порт проксі-сервера. Якщо ви до Інтернету підключаєтеся з використанням пароля і логіна, то їх необхідно прописати в відповідні рядки.
    • У вас на комп'ютері встановлено антивірусне програмне забезпечення, яке блокує роботу терміналу через 443 порт. Вимкніть антивірусну програму. Якщо з'єднання з сервером після цього буде встановлено, то причина саме в цьому. Щоб вирішити цю проблему досить в налаштуваннях антивірусної програми дозволити 443 порт або додати MetaTrader 4 в список дозволених програм.
    • Ваш термінал має стару версію оновлення (Build). Необхідно оновити термінал до останньої версії через систему автоматичного оновлення «LiveUpdate» або завантажити торговий термінал з нашого сайту і встановити його зверху старої версії. Build терміналу можна дізнатися в меню терміналу «Довідка» / «Про програму».
  • Торговий термінал видає повідомлення «Невірний рахунок». Що робити?

    Дана ситуація можлива, якщо під час авторизації ви невірно вводите логін або пароль або рахунок був видалений внаслідок закінчення терміну його існування (стосовно демо-рахунків).

  • Хочу віддати розпорядження, але у відповідь отримую «Торговий потік зайнятий». В чому може бути проблема?

    Така ситуація можлива, якщо ви не дочекалися відповіді від дилера на попередній запит і згенерували черговий (новий) запит. Для усунення проблеми достатньо перезавантажити торговий термінал.

  • Після реєстрації код активації не прийшов в термінал, або я його видалив. Що тепер робити?

    Надішліть на email: advizer@TeleTrade-dj.com відскановане зображення вашого паспорта і номер рахунку. Після перевірки і підтвердження ваших особистих даних код активації буде надісланий вам в листі.

  • Я успішно заходжу в торговий термінал, але не можу віддати розпорядження і кнопка «Новий ордер» на панелі інструментів неактивна.

    Така ситуація можлива в разі, якщо ви заходите в термінал використовуючи пароль інвестора. Для здійснення торгових операцій необхідно пройти процедуру авторизації, використовуючи головний пароль (пароль трейдера).

  • Під час спроби відіслати розпорядження термінал повідомляє: «Ринок закритий».

    Торгова сесія за фінансовим інструментом закрита. Графік роботи ринків ви можете дізнатися на нашому сайті.

  • Які параметри з'єднання потрібно вказувати в торговому терміналі, щоб він з'єднався з сервером?

    Якщо ви завантажили програму з нашого сайту, то вона вже відповідним чином налаштована, і параметрів з'єднання в програмі MetaTrader 4 вказувати не потрібно.

  • Які вимоги до інтернет-з'єднання?

    Інтернет повинен бути надійним, оскільки порушення зв'язку з торговим сервером компанії може призвести до непередбачуваних наслідків. Найнадійнішим з'єднанням є виділена лінія.

    Якщо ви будете використовувати мобільний інтернет, рекомендуємо вам ознайомитися з умовами надання цієї послуги у свого оператора мобільного зв'язку, тому що в місцях відсутності покриття ви не зможете контролювати через Інтернет свій торговий рахунок.

  • Мій комп'ютер підключений до Інтернету через маршрутизатор (роутер) і не може під'єднатися до торгового сервера. Що робити?

    Така ситуація найчастіше зустрічається в корпоративних мережах. Для вирішення цієї проблеми достатньо звернутися до системного адміністратора мережі і попросити, щоб він прописав в «дозволених» адресу торгового сервера.

    Крім цього, сам маршрутизатор (роутер) має вбудований firewall, який може перешкоджати нормальній роботі торгового терміналу. Для усунення цієї проблеми можна відключити firewall (на що рідко погоджуються системні адміністратори) або відкрити на ньому 443 порт.

  • В якій версії ОС Windows працює термінал?

    Термінал MetaTrader4 працює під управлінням операційних систем Windows7 і вищих.

  • Як відкрити демо-рахунок?

    Після інсталяції терміналу зайдіть в меню «Файл» / «Відкрити рахунок» / заповніть всі поля, поставте галочку навпроти «Я згоден отримувати новини поштою» / «Далі» / «Далі».

    На останньому кроці формується номер нового демо-рахунку і два пароля - головний і інвесторський. Натискаєте «Готово».

    На «Поштову скриньку» в термінал MetaTrader4 (не плутайте з вашим звичайним ящиком email) прийде лист-вітання з вашими даними, логіном і паролями трейдера і інвестора.

  • Успішно пройшов процедуру авторизації. Як тепер я можу змінити пароль до торгового рахунку?

    Головний і інвесторський паролі можуть бути змінені в торговому терміналі. Для цього потрібно в торговому терміналі виконати наступні дії: «Сервіс» / «Налаштування» / «Змінити». У відповідне поле ввести новий пароль.

    Важливо! Для забезпечення безпеки пароль повинен бути досить складним: не менше п'яти символів і не менше двох з трьох типів представлення — малі, великі літери і цифри. При недотриманні цієї вимоги новий пароль присвоєно не буде!

  • У торговому терміналі в вікні «Огляд ринку» немає потрібного мені інструменту. Що робити?

    Клацніть правою кнопкою миші на «Огляд ринку», виберіть з контекстного меню пункт «Символи». У вікні, ви побачите всі торгові інструменти, доступні для вашого рахунку. Тут ви можете показати або навпаки приховати у вікні «Огляд ринку» необхідний вам символ.

    Для відображення в «Огляді ринку» всіх доступних фінансових інструментів необхідно натиснути правою кнопкою миші у вікні «Огляд ринку» і з контекстного меню вибрати «Показати всі символи».

  • У торговому терміналі не відкриваються деякі новини.

    Це нормально. Деякі новини, які надходять до вас від інформаційного агентства DowJones в ваш торговий термінал, складаються тільки з заголовка.

  • Який час показує в клієнтському терміналі MetaTrader?

    Час в торговому терміналі MetaTrader — UTC (Всесвітньо координований час) + 2 години (UTC + 2). Час UTC ідентичний зимовому GMT, але на відміну від нього не переводиться ні взимку, ні влітку.

  • В терміналі відсутня історія моїх торгових операцій. В чому причина?

    Таке буває на початку календарного місяця. Термінал сприймає новий місяць як новий торгово-звітний період, і всі попередні угоди приховуються.

    Для відображення історії в терміналі натисніть правою кнопкою миші і з контекстного меню виберіть «Вся історія».

  • Чи можу я отримати звіт про проведені торгові операції?

    Так, можете. Для цього в терміналі у вкладці «Історія рахунку» натисніть правою кнопкою миші і з контекстного меню виберіть «Зберегти як звіт» / «Зберегти як деталізований звіт».

  • Відсутня частина графіка. Як можна оновити графічні дані?

    Така ситуація можлива при нестабільному інтернет-з'єднанні з торговим сервером. Для поновлення графіка натисніть на графік правою кнопкою миші і з контекстного меню виберіть «Оновлення». Перезапустіть термінал.

  • У мене відкрита позиція об'ємом в 3 лоти по EUR/USD. Чи можу я закрити частину позиції, наприклад 1 лот, а 2 лоти залишити?

    Натисніть два рази на позицію, яку ви хочете частково закрити, виберіть обсяг (наприклад, 1.00) і натисніть кнопку «Закрити...». При дробленні генерується новий номер позиції для «залишеного в ринку» ордера.

  • Замалі символи в «Огляді ринку», погано видно. Чи можна їх збільшити?

    Натисніть правою кнопкою миші на «Огляд ринку» і з контекстного меню виберіть «Вікно котирувань» або натисніть «F10». У «Вікні котирувань», що з'явилося, можете натиснути правою кнопкою миші і з контекстного меню вибрати властивості, де можна провести зручні для вас налаштування (вибрати розмір шрифту, його колір, фон ...).

  • Хочу подивитися денний графік по EUR/USD за 11 вересня 2001 року. Втомився крутити мишкою. Як це зробити простіше?

    Перш за все необхідно зняти функцію «автопрокрутка» («Графіки» / «Автопрокрутка»). Вибираєте період D1, натискаєте кнопку «Enter». У лівому нижньому кутку з'явиться рядок швидкої навігації, куди необхідно ввести потрібну вам дату в форматі РРРР.ММ.ДД (наприклад, 2001.09.11), і натискаєте «Enter». І ви відразу потрапите в потрібний вам часовий період.

  • Коли завантажую термінал, з'являється вікно «LiveUpdate». Що це таке?

    Термінал має вбудовану систему автоматичного оновлення «LiveUpdate». Це потрібно для того, щоб оперативно проводити оновлення програми під час виходу нових версій.

    Натисніть кнопку «Оновити» і дочекайтеся, поки термінал не оновиться до останньої версії. Після закінчення поновлення натисніть кнопку «Перезавантажити».

    Ігнорувати оновлення не рекомендується, це може бути причиною некоректної роботи терміналу.

  • Термінал «підвисає». В чому може бути проблема?

    Найімовірніше, для проведення технічного аналізу ви використовуєте велику кількість вбудованих індикаторів. І термінал не в змозі в нормальному режимі оновлювати дані, що надійшли з сервера.

    Щоб вирішити цю проблему потрібно раціоналізувати кількість індикаторів, що використовуються. Це полегшить роботу вашого терміналу.

  • Термін дії демо-рахунку.

    Термін дії демо-рахунку складає 14 днів і автоматично продовжується на цей же термін з кожним успішним вашим логіном. Іншими словами, демо-рахунок буде видалений тільки в разі, якщо ви не заходили на нього протягом 14 днів поспіль, і навпаки, ніколи не буде видалений, якщо ви заходите на нього хоча б 1 раз кожні 14 днів.

  • Помилково закрив графік з усіма параметрами і індикаторами, які використовую у своїй роботі. Як можна відновити на знову відкритому графіку всі налаштування і індикатори?

    У терміналі є функція збереження шаблонів. Вона дозволяє зберегти всі налаштування графіка (накладені технічні і призначені для користувача індикатори, лінійні інструменти, прикріплений радник і його налаштування, схему кольорів).

    Для створення шаблону треба виконати команду «Графіки» / «Шаблони» / «Зберегти шаблон». Цей шаблон буде доступний вам в майбутньому для будь-якого графіка.

    Якщо ви шаблони не зберігали, то, на жаль, доведеться відновлювати налаштування графіка вручну.

  • Що таке Трейлінг Стоп? Чим він може бути корисний для мене?

    Стоп Лосс потрібен для мінімізації ваших втрат в разі, якщо ціна фінансового інструменту рухається проти вас. Коли ваша відкрита позиція стає прибутковою, то Стоп Лосс можна переміщати в прибуткову зону для фіксації прибутку. В даному випадку переміщати Стоп Лосс ви можете вручну і з використанням функції Трейлінг Стоп, що дозволяє автоматизувати цей процес.

    Наприклад, у вас відкрита довга позиція об'ємом 3 лоти по EUR/USD, курс відкриття: 1.3650. Ви встановлюєте Стоп Лосс на рівні 1,3600 і активізуєте функцію Трейлінг Стоп на рівні 15 пунктів (правою кнопкою миші натискаєте на позиції / «Трейлінг Стоп» / «15 пунктів»). Як тільки курс EUR/USD перетне 1.3665, термінал автоматично відправить розпорядження на зміну Стоп Лосс до рівня 1.3650. І з кожною зміною курсу 1.3665, 1.3666, 1.3667... термінал автоматично буде пересувати рівень Стоп Лосс відповідно ринку - 1.3650, 1.3651, 1.3652...

    Функція Трейлінг Стоп встановлюється самостійно вами в терміналі, а не на сервері, і пов'язана тільки з відкритою позицією.

    Увага! Трейлінг Стоп працює тільки при включеному терміналі.

  • Що таке своп? Як розраховуються своп-пункти?

    Торгові угоди на ринку Forex укладаються на умовах spot. Це означає, що по всіх угодах, укладених сьогодні, повинна бути здійснена поставка всієї суми базової валюти на другий робочий день. У разі маржинальної торгівлі реальна поставка не відбувається, і щоб уникнути поставки, необхідно здійснити операцію типу swap, тобто закрити позицію за поточним курсом на попередню дату валютування і заново відкрити її за курсом при закритті з урахуванням своп-пунктів вже з новою датою відкриття і з наступною датою валютування. У терміналі MetaTrader 4 під час свопіювання операція закриття і відкриття позиції не відбувається (це незручно для трейдерів), а на відкриту позицію нараховуються або списуються своп-пункти. Таким чином, дата валютування (поставки валюти) переноситься на один робочий день.

    Розмір своп-пунктів по кожному з фінансових інструментів ви можете дізнатися в «Умовах торгівлі».

    Розглянемо приклад проведення операції своп.

    У вас відкрита коротка (Short) позиція по EUR/USD розміром в 1 лот (100 000 EUR) за ціною 1.3700. Величина своп-пунктів по короткій позиції EUR/USD +0,3200.

    В 23:59 за системним часом відкрита позиція свопірується, і на рахунок нараховується вартість своп-пунктів за формулою

    Swap = Lots х ShortPips х PipSize,

    де:

    • «Lots» — обсяг відкритої позиції (він у нас становить 1.00);
    • «ShortPips» — розмір своп-пункту (він у нас становить +0,3200);
    • «PipSize» — вартість одного пункту в валюті депозиту (в нашому випадку $10).

    В результаті отримаємо:

    Swap =1.00 х (+0,3200) х 10 = +3.2$.

    Ця сума буде відображатися у вас в терміналі в графі «Своп» і буде додана до вашого торгового рахунку при закритті позиції.

    З середи на четвер проходить потрійний своп, оскільки після п'ятниці другий робочий день — понеділок, відповідно, своп-пункти будуть нараховуватися в потрійному розмірі (перенесення дати валютування з п'ятниці на суботу, з суботи на неділю і з неділі на понеділок).

  • Чому мої позиції були закриті без мого розпорядження?

    Відкриті позиції можуть бути як прибутковими, так і збитковими. Якщо ринок рухається проти вас і ваш рівень маржинального забезпечення наблизився до позначки 20% і нижче, то дилер має право без вашого розпорядження закрити всі або частину позицій на свій розсуд.

  • Чому ціна відкриття позиції відрізняється від ціни, яку я вказував у розпорядженні дилеру?

    Коли ви «заходите по ринку», то перевірте в ордері опцію «Використовувати максимальне відхилення від запитуваної ціни». Якщо вона активна і в поле «Максимальне значення» коштує, наприклад, 5 пунктів, то це означає наступне: при надходженні вашого розпорядження дилеру на обробку, в зв'язку зі зміною ринкових умов, дилер може запропонувати вам відкрити позицію за ціною, яка на 5 пунктів буде відрізнятися від ціни, зазначеної вами в розпорядженні, і при цьому термінал автоматично погоджується на таку ціну.

    Наприклад:

    • Ви надсилаєте розпорядження на відкриття короткої позиції EUR/USD за ціною 1.3350.
    • Дилер, отримавши ваш запит, оцінює стан ринку і приймає рішення запропонувати вам ціну 1.3345.
    • Термінал автоматично погоджується на запропоновану дилером ціну — позиція відкривається за ціною 1.3345.

    Для того щоб така ситуація не повторювалася і всі запропоновані дилером нові ціни надходили до вас в термінал, достатньо в діалоговому вікні «Ордер» зняти галочку навпроти «Використовувати максимальне відхилення від запитуваної ціни».

  • Мій ордер не виконаний, хоча ціна на графіку була.

    Слід пам'ятати, що графіки в торговому терміналі будуються за ціною «Бід». Таким чином, «High» — це максимальний Бід, а «Low» — це мінімальний Бід.

    Якщо у вас є відкладений ордер buylimit по GBP/JPY за ціною 140.00, то виконуватися він буде за ціною «Аск». При досягненні ціни на графіку GBP/JPY до рівня 140.00 позиція не відкриється, так як ціна «Аск» на даний момент становитиме 140.08 (спред по GBP/JPY дорівнює 8 пунктам). І тільки при досягненні графіка (ціни) до рівня 139.92 і нижче ордер буде виконаний.

    Для зручності на графіку можете відобразити лінію «Аск». Для цього натисніть правою кнопкою миші в області графіка / «Властивості» / поставте галочку навпроти «Показувати лінію Аск».

  • Що таке ГЕП?

    ГЕП - це ціновий розрив.

    Всі ордери, які опинилися в цьому розриві можуть виконатися не за ціною, заявленою Клієнтом.

  • Що відбувається при локіруванні позиції?

    Локірування позицій учасники фінансових ринків використовують в своїх стратегіях найчастіше для зупинки зростання рівня втрат, не закриваючи при цьому саму позицію.

    Наприклад, у вас відкрита коротка позиція об'ємом в 2.00 лота по EUR/USD.

    Припустимо, що ринок рухається проти вас і курс EUR/USD зростає. Але ви припускаєте, що це тимчасовий стан ринку або ваші індикатори показують, що через деякий час слід очікувати «відкату».

    В цьому випадку ви можете відкрити довгу позицію об'ємом в 2.00 лота без додаткового маржинального забезпечення. Таким чином ви зупиняєте зростання втрат по короткій позиції за рахунок довгої позиції.

    Після чого можна перечекати «бичачий» (зростаючий) ринок і на «відкат» закрити свою довгу позицію, зберігши коротку.

  • Коли заходжу в термінал, то він не просить у мене процедуру авторизації. Чому? Діти грають на моєму комп'ютері, можуть поторгувати без мого відома...

    Насамперед переконайтеся, чи пам'ятаєте ви свій пароль. Якщо пам'ятаєте, то зайдіть в меню «Файл» / «Логін» і зніміть галочку навпроти «Зберігати особисту інформацію» / «Логін».

    Тепер при наступному завантаженні терміналу для під'єднання до свого рахунку треба буде пройти процедуру авторизації («Файл» / «Логін») із введенням логіна і пароля.

Поставити запитання
Maximum: 1000 symbols
+38 (044) 230-86-77
Технічна підтримка: 0 800 501 633
+38 (044) 230-86-77

ВАЖЛИВО

При перенесенні позицій з середи на четвер своп стягується в потрійному розмірі, при цьому, з п'ятниці на понеділок своп стягується, як за одну ніч.

У період проведення банківського роловера (23:59:00 - 00:05:00) може бути істотне розширення спредів в зв'язку з низькою ліквідністю.

Рівень відкладених ордерів складає близько двох мінімально можливих спредів. З актуальною інформацією про рівень відкладених ордерів можна ознайомитися за допомогою торгового терміналу.

В таблиці вказані мінімально можливі маржинальні вимоги, які може надати Компанія. Маржинальні вимоги по кожному інструменту/групі інструментів залежать від індивідуальних налаштувань конкретного торгового рахунку.

ПРИМІТКИ

Для валютних пар розмір спреду вказаний в пунктах в зручному форматі, а саме: для п'ятизначних котирувань 1 пункт — це четвертий знак після коми (0.0001), для тризначних — другий знак після коми (0,01)

Поточний розмір спреду відображається з затримкою і не є гарантованим компанією.

Оновлення інформації про свопи відбувається щодня о 23:50 за часом торгового терміналу.

У зв'язку з технічним особливостями, початок нарахування свопів відбувається о 23:59:00 за часом торгового терміналу, тому нарахування свопів можливо з останньої хвилини доби.

Розмір свопів вказаний у пунктах відповідно до термінології торгової платформи, тобто визначається точністю інструменту. Наприклад, для EURUSD 1 пункт дорівнює 0.00001.

Торгівля фінансовими інструментами, в тому числі інструментами ринку Forex, є високоризиковим видом діяльності, пов'язаним не тільки з можливістю отримання прибутку, а й з ризиком спричинення збитків.

Торгові операції з валютами, CFD і іншими інструментами на фінансових ринках пов'язані з ризиками фінансових втрат (розмір яких може бути значним). У разі, якщо ви не до кінця опанували специфіку торгівлі на фінансових ринках, ці ризики зростають, тому TeleTrade рекомендує впевнитись в наявності необхідних знань і/або пройти відповідну підготовку.

Підвищення особистого рівня інформованості про принципи, закономірності й особливості торгівлі на фінансових ринках (в тому числі на Forex), а також підвищення особистої фінансової грамотності є додатковою гарантією успішної торгівлі.

© 2000-2019. Всі права захищені.

Сайт знаходиться під управлінням Teletrade D.J. Limited 20599 IBC 2012 (First Floor, First St. Vincent Bank Ltd Building, James Street, Kingstown, St. Vincent and the Grenadines).

Інформація, представлена на сайті, не є підставою для прийняття інвестиційних рішень і дається виключно з метою ознайомлення.

Участь TeleTrade в саморегулюючих організаціях: ГК TeleTrade приділяє особливу увагу розвитку регулювання фінансових ринків.

Ми зацікавлені в якісній законодавчій базі, що забезпечує максимально комфортні умови для всіх учасників ринку Форекс, які працюють в нашій країні.

Інформація, представлена на сайті, не є підставою для прийняття інвестиційних рішень і надається виключно для ознайомлення.

Попередження про ризики: Торгівля на фінансових ринках (зокрема торгівля з використанням маржинальних інструментів) відкриває широкі можливості і дозволяє інвесторам, готовим піти на ризик, отримувати високий прибуток, але при цьому несе в собі потенційно високий рівень ризику отримання збитків. Тому перед початком торгівлі слід всебічно розглянути питання про прийнятність проведення подібних операцій з точки зору наявних фінансових ресурсів і рівня знань.

Політика конфіденційності
Використання інформації: при повному або частковому використанні матеріалів сайту посилання на TeleTrade як джерело інформації обов'язкове. Використання матеріалів в інтернеті має супроводжуватися гіперпосиланням на сайт teletrade.com.ua. Автоматичний імпорт матеріалів і інформації з сайту заборонено.

З питань використання матеріалів сайту звертайтеся в PR-відділ.

Обратная связь
Online чат
Заказать звонок
Вверх
Полезные новости
в соцсетях и мессенджерах Выберите свой способ
подключиться!
Введіть запит
Зворотний дзвінок